سقف حیاط خلوت در گرمابدره
نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف حیاط خلوت به عنوان نورگیر مناسبی برای فضاهایی چون پاسیو و حیاط خلوت به کار می رود. جهان نورگیر یکی از تولیدکننده های این عرصه به شما رفته که انواع نورگیرهای سقفی را با استانداردهای لازم در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تنوع رنگ در سقف حیاط خلوت و بر اساس استانداردهای جهانی در اندازه های گوناگون در پروسه تولید قرار می گیرد. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف حیاط خلوت هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

         

معمولا برای نورگیرهای سقف حیاط خلوت از انواع ورق های ورق های شفاف پلی کربنات و اکریلیک با قیمت ویژه استفاده می کنند. پوشش حبابی نسبت به پوشش پلی کربنات از قیمت بالاتری برخورداربوده و این به دلیل استفاده از پایه های فایبرگلاس و ورق های اکریلیک در ساختار آن ها می باشد. ورق های اکریلیک و ورق های پلی کربنات از خواص شیمیایی قابل توجه ای برخوردار بوده که برای ساخت قطعات دیگری در صنعت مورد ساتفاده قرار می گیرد. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی و دایره ای در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف حیاط خلوت بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف حیاط خلوت از انواع حباب های اکریلیک با پوشش اکریلیک با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند. وزن این نورگیرها با ت.جه به استفاده از ورق های پلی کربنات در ساختار ان ها پایین بوده که دارای مقاومت بالایی با ماندگاری بالا می باشند. مفتخریم تا سقف حیاط خلوت را با بهترین قیمت بازار به همراه تخفیف ویژه با سه دهه سابقه فروش به شما عزیزان ارائه کنیم.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: